η οικονομία για όλους
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΦΟΡΙΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
  • ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ
  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
  • ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ
  • ΕΡΓΑΛΕΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΦΟΡΙΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
  • ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ
  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
  • ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ
  • ΕΡΓΑΛΕΙΑ
  • Υπολογισμός Φόρου 2021
  • Υπολογισμός Φόρου 2020
  • Υπολογίστε πόση «13η σύνταξη» δικαιούστε
  • Υπολογίστε τις 120 δόσεις -2
  • Υπολογίστε τις δόσεις για τη ρύθμιση της εφορίας
  • Υπολογισμός Φόρου 2019
  • Ποιες οφειλές προς την εφορία εντάσσονται στη νέα ρύθμιση με δόσεις
  • Υπολογισμός Φόρου 2018
  • Πόσο είναι το τεκμήριο διαβίωσης κύριας κατοικίας ανάλογα με το εμβαδόν και την τιμή ζώνης
  • Πίνακας: Πόσο είναι το τεκμήριο για μηχανοκίνητα σκάφη ανοικτού τύπου
ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ
20/10/2021

Καλύτερες υπηρεσίες περιαγωγής και φθηνότερες κλήσεις προς την ΕΕ ζητούν οι καταναλωτές

Θετική εξέλιξη χαρακτηρίζει η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) την πρόσφατη είδηση ότι, οι ευρωβουλευτές της Επιτροπής Βιομηχανίας, Έρευνας και Ενέργειας του Κοινοβουλίου (ITRE) ψήφισαν υπέρ της παράτασης για άλλα δέκα χρόνια του κανονισμού (ΕΕ) που λήγει στις 30 Ιουνίου 2022, αναφορικά με την παροχή υπηρεσιών κινητών επικοινωνιών (δεδομένα, φωνητικές κλήσεις, SMS) με χρέωση εσωτερικού (κανόνες RLAH «roam-like-at-home»), όταν οι καταναλωτές ταξιδεύουν στην ΕΕ.  

Η έκθεση του κοινοβουλίου, όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση της ΕΚΠΟΙΖΩ, περιλαμβάνει επίσης νέα μέτρα για τη διαφάνεια, την ποιότητα των υπηρεσιών και την δωρεάν πρόσβαση σε υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης. 

Η οργάνωση των καταναλωτών θεωρεί αξιοσημείωτο ότι, οι κανόνες περιαγωγής από τις 15 Ιουνίου 2017 οδήγησαν την αγορά και λειτούργησε με ικανοποιητικούς ρυθμούς στα πλαίσια του ανταγωνισμού. Όπως υπενθυμίζεται, η Επιτροπή δημοσίευσε στις 29 Νοεμβρίου 2019 την πρώτη πλήρη επισκόπηση της αγοράς περιαγωγής («έκθεση επισκόπησης της Επιτροπής»), από την οποία προκύπτει ότι οι ταξιδιώτες σε ολόκληρη την ΕΕ επωφελήθηκαν σημαντικά από την κατάργηση των τελών περιαγωγής. 

Οι ευρωβουλευτές, όπως σημειώνεται, επισήμαναν μεταξύ άλλων στην αξιολόγησή τους ότι, οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι πρέπει να διασφαλίζουν στους καταναλωτές την ίδια ποιότητα υπηρεσιών στο εξωτερικό όπως στην εγχώρια αγορά, για παράδειγμα παρέχοντας την ίδια ταχύτητα δεδομένων. Επίσης, ότι, με τη θέσπιση ανώτατου ορίου τιμών για την περιαγωγή δεδομένων σε ολόκληρη την ΕΕ, οι καταναλωτές θα μπορούν να απολαμβάνουν χαμηλότερες τιμές και τέλος ότι, με την κατάργηση των επιπλέον χρεώσεων για κλήσεις προς άλλη χώρα της ΕΕ, το κόστος θα ευθυγραμμιστεί με το κόστος των εθνικών κλήσεων. 

Άλλες τροποποιήσεις που ζητήθηκαν περιλαμβάνουν τη σταδιακή κατάργηση της πολιτικής εύλογης χρήσης από τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους και την παροχή σύννομης ενημέρωσης στους καταναλωτές σε συγκεκριμένες περιπτώσεις χρέωσης που δύνανται να προκαλέσουν αιφνίδιες αλλαγές στους λογαριασμούς. Το συγκεκριμένο συμπεριλαμβάνει και τις περιπτώσεις καταναλωτών που ζουν σε μεθοριακές περιοχές και υπερχρεώνονται λόγω ακούσιας περιαγωγής σε δίκτυο κινητής τηλεφωνίας εκτός ΕΕ ή όταν βρίσκεται σε αεροπλάνο ή σκάφος. 
  
Η Παναγιώτα Καλαποθαράκου, αντιπρόεδρος της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. δήλωσε: 

«Η κατάργηση της καταβολής τελών περιαγωγής ήταν τεράστια επιτυχία για τους καταναλωτές σε όλη την ΕΕ. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι καταναλωτές επωφελήθηκαν σημαντικά και επιθυμούν να διατηρηθούν οι εν λόγω κανόνες. Είναι ευκαιρία στην παρούσα φάση, να αξιοποιήσουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό για την άρση των φραγμών, τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας των αγαθών και των υπηρεσιών σε ολόκληρη την ΕΕ και την προστασία παράλληλα των καταναλωτών. Όπως για παράδειγμα, την εξασφάλιση για τους καταναλωτές υψηλής ποιότητας υπηρεσιών που ευλόγως μπορούν να αναμένουν κατά την περιαγωγή στην ΕΕ». 

Οι ευρωπαϊκές οργανώσεις καταναλωτών μέσω της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας (BEUC), στην οποία η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ είναι μέλος, καλούν τα κράτη μέλη, καθ' ότι οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του Κοινοβουλίου και των κρατών μελών θα ξεκινήσουν τώρα, να διασφαλίσουν ένα βιώσιμο κανονιστικό πλαίσιο για τους Ευρωπαίους καταναλωτές μέσω της στήριξης της θέσης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ώστε να ενισχυθεί ο ανταγωνισμός όσον αφορά στις υπηρεσίες περιαγωγής μεταξύ των παρόχων περιαγωγής, να επιτευχθεί υψηλό επίπεδο προστασίας των καταναλωτών και να εξασφαλιστεί η διατήρηση τόσο των κινήτρων για καινοτομία όσο και η δυνατότητα επιλογής των καταναλωτών. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τηλεφωνία Επενδύσεις ύψους 3 δισ. από τον ΟΤΕ στην επόμενη 6ετία
Τηλεφωνία Vodafone: Αύξηση τζίρου 4% στο εξάμηνο με ιστορική επίδοση στα data
Τηλεφωνία WIND:Η ψηφιακή συνδεσιμότητα είναι δικαίωμα όλων των παιδιών
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • Οικονομία Τα κλειδιά που «ανοίγουν» τις ρυθμίσεις για τα ληξιπρόθεσμα
  • Εξωδικαστικός Μηχανισμός: Οι 4 αλλαγές που ανακοινώθηκαν - Τα συν και τα πλην
  • Πώς θα αναβιώσουν οι 72 ή 120 δόσεις – Τι προβλέπει η νέα ρύθμιση για τους συνεπείς φορολογούμενους - Παραδείγματα
  • Έκτακτη ενίσχυση σε συνταξιούχους: Ποιοι θα λάβουν 200, 250 και 300 ευρώ
  • Φορολοταρία: Δείτε εάν κερδίσατε έως 50.000 ευρώ
  • Λογαριασμοί ρεύματος: Νέο επίδομα έως 6.000 ευρώ - Ποιοι οι δικαιούχοι, πώς θα το πάρουν
  • Πώς θα καταβληθούν οι συντάξεις
  • ΑΑΔΕ - myProperty: Έτσι θα γίνονται οι fast track μεταβιβάσεις ακινήτων - Πότε ξεκινούν
  • Πώς θα πάρετε έως 1000 ευρώ για ηλιακό θερμοσίφωνα - Πότε οι αιτήσεις μέσω gov.gr
  • Πρακτικές συμβουλές για θέρμανση με το χαμηλότερο δυνατό κόστος

Το money-money.gr είναι πιστοποιημένο μέλος του μητρώου on line media

  • Όλες οι ειδήσεις
  • Όροι χρήσης
  • Επικοινωνία
  • palo.gr-Ειδήσεις
  • RSS

2018 © money-money.gr