Παπουτσάνης: Υπερδιπλασίασε τον τζίρο στην οικιακή φροντίδα, με εξαγωγές και πελάτες την Hilton και την Sheraton
Με όπλο το Αρκάδι και το Aromatics (στα μαλακτικά ρούχων) η Παπουτσάνης εισήλθε σε μια αγορά που ξεπερνά τα 600 εκατ. ευρώ, από μόλις 100 εκατ. ευρώ που δραστηριοποιούνταν προηγουμένως.
Ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης στις κατηγορίες οικιακής φροντίδας έχει υπερδιπλασιαστεί στο εννεάμηνο του 2025, χάρη στη θετική ανταπόκριση των καταναλωτών στα καινοτόμα προϊόντα της εταιρείας.
Η ιστορική βιομηχανία που συμπληρώνει 155 χρόνια ζωής έχει καταφέρει σήμερα το μεγαλύτερο μέρος του κύκλου εργασιών της (54% στο 9μήνο του 2025) να προέρχεται από το εξωτερικό με παρουσία σε 35 χώρες.
Πελάτες που μπορεί να προέρχονται από τον ξενοδοχειακό τομέα όπως η Hilton και η Sheraton, από τα επώνυμα προϊόντα περιποίησης όπως η Unilever (Dove) είτε από τα λιανεμπόριο και private label με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τις γερμανικές REWE και Lidl.
Ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης στις κατηγορίες οικιακής φροντίδας έχει υπερδιπλασιαστεί στο εννεάμηνο του 2025, χάρη στη θετική ανταπόκριση των καταναλωτών στα καινοτόμα προϊόντα της εταιρείας.
Η ιστορική βιομηχανία που συμπληρώνει 155 χρόνια ζωής έχει καταφέρει σήμερα το μεγαλύτερο μέρος του κύκλου εργασιών της (54% στο 9μήνο του 2025) να προέρχεται από το εξωτερικό με παρουσία σε 35 χώρες.
Πελάτες που μπορεί να προέρχονται από τον ξενοδοχειακό τομέα όπως η Hilton και η Sheraton, από τα επώνυμα προϊόντα περιποίησης όπως η Unilever (Dove) είτε από τα λιανεμπόριο και private label με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τις γερμανικές REWE και Lidl.
Το money-money.gr είναι πιστοποιημένο μέλος του μητρώου on line media