η οικονομία για όλους
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΦΟΡΙΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
  • ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ
  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
  • ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ
  • ΕΡΓΑΛΕΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΦΟΡΙΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
  • ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ
  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
  • ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ
  • ΕΡΓΑΛΕΙΑ
  • Υπολογισμός Φόρου 2021
  • Υπολογισμός Φόρου 2020
  • Υπολογίστε πόση «13η σύνταξη» δικαιούστε
  • Υπολογίστε τις 120 δόσεις -2
  • Υπολογίστε τις δόσεις για τη ρύθμιση της εφορίας
  • Υπολογισμός Φόρου 2019
  • Ποιες οφειλές προς την εφορία εντάσσονται στη νέα ρύθμιση με δόσεις
  • Υπολογισμός Φόρου 2018
  • Πόσο είναι το τεκμήριο διαβίωσης κύριας κατοικίας ανάλογα με το εμβαδόν και την τιμή ζώνης
  • Πίνακας: Πόσο είναι το τεκμήριο για μηχανοκίνητα σκάφη ανοικτού τύπου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
26/3/2021

Πόσο ασφαλής είναι η εκτόξευση του ηλεκτρονικού εμπορίου

Μία από τις πολλές επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 είναι ότι έχει περιορίσει σημαντικά την πρόσβασή μας στους φυσικούς χώρους των καταστημάτων. Δεν αποτελεί, λοιπόν, έκπληξη το γεγονός ότι νέα έρευνα της ESET καταδεικνύει σημαντική αύξηση της δημοτικότητας των ηλεκτρονικών αγορών κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

Η έρευνα της ESET διερεύνησε τις απόψεις των καταναλωτών σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές, καθώς και τις τραπεζικές και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, δείχνοντας ότι το 61% των καταναλωτών παγκοσμίως πραγματοποιούν αγορές online πιο συχνά απ’ ό,τι πριν την πανδημία, αναφέρει ανακοίνωση. Αυτή η αύξηση της δημοτικότητας τού ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ιδιαίτερα έντονη στις νεότερες ηλικίες, καθώς το 70% των καταναλωτών ηλικίας 25–34 αναφέρουν ότι πραγματοποιούν πλέον πιο συχνά αγορές στο διαδίκτυο.

Καθώς οι φυσικοί χώροι των καταστημάτων παραμένουν κλειστοί, αυτά τα ευρήματα δεν είναι ιδιαίτερα συγκλονιστικά. Αντίθετα, αυτό που είναι εκπληκτικό είναι ότι η έρευνα της ESET δείχνει ότι η αυξητική τάση στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα παραμείνει και μετά την πανδημία.

Από τους 10.000 καταναλωτές που ρωτήθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, την Ιαπωνία και τη Βραζιλία, το 40% θεωρεί ότι θα συνεχίσει να πραγματοποιεί τις αγορές του διαδίκτυο μετά το τέλος της πανδημίας. Αυτό δείχνει μια θεμελιώδη αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούμε τις αγορές μας και είναι προφανές ότι ο αντίκτυπος της πανδημίας στις αγοραστικές μας συνήθειες πιθανότατα ήρθε για να μείνει.

Όμως, όσο οι ηλεκτρονικές αγορές εξακολουθούν να αυξάνονται, οι καταναλωτές θα πρέπει να παραμένουν προστατευμένοι από τους κινδύνους που ενέχει το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Κάτι που πολλοί δε γνωρίζουν είναι ότι, εξαιρετικά συχνά, οι κυβερνοεγκληματίες χρησιμοποιούν ως δόλωμα τις γνωστές εμπορικές μάρκες για ηλεκτρονικό ψάρεμα (phishing). Εκμεταλλεύονται, δηλαδή, την εμπιστοσύνη που έχουν οι καταναλωτών σε αυτές τις μάρκες, για να τους πείσουν να κάνουν κλικ σε κάποιο κακόβουλο link και να δώσουν - εν αγνοία τους - προσωπικές πληροφορίες, όπως όνομα χρήστη, κωδικό πρόσβασης και στοιχεία της τραπεζικής τους κάρτας.

Από την άλλη, οι ίδιες οι εμπορικές εταιρείες συχνά υφίστανται παραβιάσεις δεδομένων και κυβερνοεπιθέσεις. Και όποτε συμβαίνει αυτό, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οι κυβερνοεγκληματίες να αποκτήσουν πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών-πελατών και να βρεθούν έτσι οι καταναλωτές εκτεθειμένοι σε απειλές εκβιασμού και επιθέσεων ηλεκτρονικού ψαρέματος.

Σε ερώτηση για το εάν μπορούν να διακρίνουν ένα email ηλεκτρονικού “ψαρέματος” που μιμείται τα emails που λαμβάνουν από τα online καταστήματα από τα οποία ψωνίζουν, πάνω από τα δύο τρίτα των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα της ESET απάντησαν ότι μπορούν. Αλλά, δεδομένης της τεράστιας αύξησης των επιθέσεων μέσω ηλεκτρονικού “ψαρέματος” που έχουμε δει λόγω της πανδημίας, και με την Google να καταγράφει 2 εκατομμύρια ιστόσελιδες ηλεκτρονικού ψαρέματος το 2020, είναι, εξαιρετικά πιθανό πολλοί από τους καταναλωτές να υποτιμούν την έκταση της συγκεκριμένης απειλής.

Μόλις το 29% των καταναλωτών, που ρωτήθηκαν σε ολόκληρο τον κόσμο, δήλωσαν ότι αισθάνονται “πολύ ασφαλείς” όταν πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο, ενώ 16% των καταναλωτών είπε ότι αισθάνονται είτε “όχι ιδιαίτερα ασφαλείς” είτε “καθόλου ασφαλείς”.

Και παρά το γεγονός ότι έχει σημειωθεί πρόοδος στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών, τα αποτελέσματα της έρευνας της ESET καταδεικνύουν ότι υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν ακόμα για να βελτιωθεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Η προστασία των καταναλωτών και των δεδομένων τους από κυβερνοεγκληματίες και άλλους κακόβουλους παράγοντες είναι ζωτικής σημασίας και είναι αποστολή της διεθνούς εταιρίας κυβερνοασφάλειας ESET να μεριμνά για αυτό, χρησιμοποιώντας τεχνολογία λογισμικού ασφαλείας αιχμής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Επιχειρήσεις ΕΒΕΘ: Οι λόγοι που λιανεμπορικές επιχειρήσεις δεν διαθέτουν e-shop
Επιχειρήσεις Νέες επενδύσεις στο e-commerce από τον Σκλαβενίτη
Επιχειρήσεις ΕΒΕΑ: Αυξημένο το 2020 το e- εμπόριο στην Ελλάδα κοντά στα 11 δισ. ευρώ
  • ηλεκτρονικό εμπόριο
  • e-shop
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • Επιχειρήσεις ΕΣΠΑ - «Εργαλειοθήκη Επιχειρηματικότητας»: 17 ερωτήσεις και απαντήσεις
  • Πέντε πράγματα που δεν πρέπει να «κόψεις» ποτέ από τον προϋπολογισμό σου
  • Παρατείνεται οι αιτήσεις στη δράση «Συνεργατικοί Σχηματισμοί Καινοτομίας/ ΣΣΚ - 2η Πρόσκληση "Επιχειρήσεις"»
  • Υπολογίστε το φόρο του 2021
  • Επτά απλά βήματα για να αποφύγετε τη συσσώρευση οφειλών
  • Τι ισχύει για την προστασία πρώτης κατοικίας από πλειστηριασμούς
  • Τι φόρους θα πληρώσουν για τα εισοδήματα του 2017 οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι
  • Πώς θα γίνει ο συμψηφισμός των εισφορών του ΕΦΚΑ
  • Ελεύθεροι επαγγελματίες: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τη ρύθμιση οφειλών σε εφορία και ταμεία
  • Δείτε το ποσό που πρέπει να καλύψετε με ηλεκτρονικές πληρωμές για να μην πληρώσετε παραπάνω φόρο

Το money-money.gr είναι πιστοποιημένο μέλος του μητρώου on line media

  • Όλες οι ειδήσεις
  • Όροι χρήσης
  • Επικοινωνία
  • palo.gr-Ειδήσεις
  • RSS

2018 © money-money.gr