Τι αγοράζουμε online από τα super market
Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα στοιχεία παρουσίασε μια πιο εξειδικευμένη μελέτη της NielsenIQ η οποία κατέγραφε το πόσο διαφορετικά αγοράζει ο καταναλωτής όταν παραγγέλνει από το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με τον Online Index της εταιρείας μετρήσεων υπήρξαν κάποια προϊόντα που το 2024 εμφάνισαν διπλάσια ποσοστά σε σχέση με τον μέσο όρο που είναι στο 3,1% . Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζουν τα προϊόντα για μωρά όπως καθαριστικά ρούχων για μωρά (8,4%), πάνες (6,8%) και το βρεφικό γάλα (6,8%).
Μία άλλη «κατηγορία» που εμφανίζει υπερδιπλάσιες πωλήσεις από τον μέσο όρο είναι τα βαριά ή μεγάλου μεγέθους προϊόντα. Εδώ ξεχωρίζουν η άμμος για γάτες (6,7%), τα χαρτικά (6,1%) και το εμφιαλωμένο νερό (6,4%). Το τελευταίο αποτελεί και το «κόκκινο πανί» τόσο για τους διανομείς όσο και για τις ίδιες τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Το money-money.gr είναι πιστοποιημένο μέλος του μητρώου on line media