Το Twitter αποδομεί τους ισχυρισμούς του Άδωνι Γεωργιάδη για τις μειώσεις στις ποσότητες των συσκευασιών προϊόντων

Στο μπαράζ δηλώσεων του υπουργού Ανάπτυξης, Άδωνι Γεωργιάδη, απάντησαν χρήστες του twitter αποδομώντας την επιχειρηματολογία του σχετικά με τις μειώσεις των ποσοτήτων των προϊόντων, χωρίς αλλαγή της συσκευασίας, από τις εταιρίες. Ο κ. Γεωργιάδης με συνεχείς ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές παρουσίες από το πρωί της Τρίτης (24/1) προσπάθησε να αποδείξει ότι δεν υπάρχει τέτοιο ζήτημα.

Για την υπόθεση μίλησε χθες τηλεοπτικά ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, Απόστολος Ραυτόπουλος, προκαλώντας το σημερινό μπαράζ δηλώσεων του κ. Γεωργιάδη ο οποίος σε ραδιοφωνική του συνέντευξη διέψευσε κατηγορηματικά ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο. Επιπλέον δήλωσε ότι έχει διατάξει έρευνα και ότι θα προχωρήσει σε συνέντευξη τύπου για το θέμα καλώντας και τον πρόεδρο της ΕΕΚΕ, κ. Ραυτόπουλο.

 

Βίντεο του χρήστη @JeronymoBoss2

Ο κ. Γεωργιάδης σε παρόμοια συζήτηση σε τηλεοπτικό σταθμό δήλωσε για το ζήτημα της μείωσης των ποσοτήτων χωρίς αλλαγή της συσκευασίας ότι «κατ’ αρχάς, αυτό δεν απαγορεύεται» ενώ όταν ερωτήθηκε για το αν θα έπρεπε να υπάρχει κάποια σύσταση προς τη εταιρίες για την εν λόγω παραπλανητική τακτική δήλωσε ότι «Όχι, δεν μπορεί να υπάρξει τέτοια σύσταση διότι ακόμα δεν έχουμε γίνει, ευτυχώς, Σοβιετική Ένωση». Επιπλέον δήλωσε ότι οι εταιρίες μπορούν κάνουν ότι αλλαγές θέλουν καθώς «αυτό λέγεται μάρκετινγκ».

Τα όσα είπε ο κ. Γεωργιάδης δεν έδειξαν να πείθουν κάποιους χρήστες του twitter οι οποίοι έκαναν τη δική τους έρευνα αποδεικνύοντας ότι πράγματι έχουν αλλάξει πολλές συσκευασίες.

Συγκεκριμένα, ο χρήστης @parkounin αναζήτησε τις σελίδες αρχείου από κάποια προϊόντα που βρίσκονται σε γνωστά σουπερ μαρκετ ώστε να αντιπαραβάλει τις παλιές ποσότητες με τις νέες.

Ο εν λόγω χρήστης αναζήτησε ενδεικτικά ένα βούτυρο, ένα σαμπουάν, μια συσκευασία κατεψυγμένου αρακά και μια απορρυπαντικού πλυντηρίου, και τα ευρήματά του αποδόμησαν πλήρως τους ισχυρισμούς του υπουργού Ανάπτυξης.