Elevate Greece: Ποιοι είναι οι 10 νικητές στον 1ο διαγωνισμό νεοφυούς επιχειρηματικότητας

Ολοκληρώθηκε στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, η απονομή των Βραβείων στον 1ο διαγωνισμό νεοφυούς επιχειρηματικότητας, όπου συμμετείχαν οι εγγεγραμμένες νεοφυείς επιχειρήσεις του Elevate Greece.

Παρουσία του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος απένειμε και το πρώτο βραβείο στην «Νεοφυή Επιχείρηση της Χρονιάς», του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνι Γεωργιάδη, του Αναπληρωτή Υπουργού, κ. Νίκου Παπαθανάση και του Υφυπουργού, κ. Γιάννη Τσακίρη, ο αρμόδιος Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Βουλευτής Κορινθίας, κ. Χρίστος Δήμας, παρουσίασε και ανέλυσε τα πρώτα στατιστικά δεδομένα και αναλυτικά στοιχεία που είναι πλέον καταγεγραμμένα για το οικοσύστημα των νεοφυών επιχειρήσεων, 11 μήνες μετά την δημιουργία και λειτουργία του Εθνικού Μητρώου Νεοφυών Επιχειρήσεων Elevate Greece.

Μέχρι σήμερα έχουν ολοκληρώσει την εγγραφή τους στο Μητρώο 451 νεοφυείς επιχειρήσεις, οι οποίες απασχολούν περισσότερους από 4.380 εργαζομένους.

Η πολιτεία διαθέτει μέσω της πλατφόρμας μια σαφή και χαρτογραφημένη εικόνα του οικοσυστήματος καινοτομίας και έχει για πρώτη φορά τη δυνατότητα να σχεδιάζει πολιτικές προσαρμοσμένες στις ειδικότερες ανάγκες του οικοσυστήματος των νεοφυών επιχειρήσεων.

Ο Πρωθυπουργός, τόνισε πως η «στήριξη της καινοτομίας και του οικοσυστήματος των νεοφυών επιχειρήσεων του Elevate Greece αποτελούν στρατηγική επιλογή της Κυβέρνησης. Συνεχίζοντας ανέφερε ότι «στόχος είναι η μεταφορά της γνώσης από τα ερευνητικά κέντρα, τα πανεπιστήμια και τις νεοφυείς επιχειρήσεις στην πραγματική οικονομία. Το Elevate Greece αποτελεί πλέον το σημείο αναφοράς για την υποστήριξη της καινοτομίας και της νεοφυούς επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα».

Οπως σημειώνεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, το Elevate Greece αποτελεί πλέον ένα ουσιαστικό εργαλείο μέσα από το οποίο η πολιτεία παρέχει εξειδικευμένα κίνητρα στις νεοφυείς επιχειρήσεις όπως φορολογικές εκπτώσεις για επενδυτικούς αγγέλους (angel investors), σύγχρονο φορολογικό πλαίσιο για μετοχές προαίρεσης (stock options), ακόμα και την πρώτη δράση ΕΣΠΑ για την ενίσχυση της ρευστότητας τους απέναντι στην κρίση του Covid-19.

Το Εθνικό Μητρώο Νεοφυών Επιχειρήσεων πλαισιώνεται από ένα σημαντικό δίκτυο Επίσημων Υποστηρικτών που δραστηριοποιείται στο χώρο της καινοτομίας, των επενδύσεων και της επιχειρηματικότητας, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται τράπεζες, πολυεθνικές εταιρείες, Ελληνικές επιχειρήσεις αλλά και θεσμικοί υποστηρικτές.

Στον 1ο Διαγωνισμό Νεοφυούς Επιχειρηματικότητας υπέβαλλαν αίτηση συμμετοχής 250 επιχειρήσεις που είναι εγγεγραμμένες στο Elevate Greece. Οι 10 νικήτριες επιχειρήσεις βραβεύτηκαν με χρηματικά έπαθλα συνολικής αξίας 252.000 € καθώς και υπηρεσίες από το σύνολο των Επίσημων Υποστηρικτών του Elevate Greece που υπερβαίνουν τις 200.000 €.

Οι 10 νεοφυείς επιχειρήσεις που κέρδισαν τα πρώτα Εθνικά Βραβεία Νεοφυών Επιχειρήσεων “Elevate Greece” είναι οι εξής:

1. «Νεοφυής επιχείρηση της χρονιάς» (2021) | “Hexacorp Greece / Orfium” (Πλατφόρμα διαχείρισης μουσικής)

2. «Ταχύτερα ανερχόμενη επιχείρηση» | “Hack the Box” (Cyber Security Training)

3. «Τεχνοβλαστός (Spin-off) της χρονιάς» | “Gnosis Data Analysis PC” (Βιοεπιστήμες)

4. «Κοινωνικής Συνεισφοράς» | “ORama VR” (Εφαρμογές Ιατρικών Εκπαιδευτικών Προσομοιώσεων Εικονικής Πραγματικότητας)

5. «Περιβαλλοντικού Αντικτύπου» | “Augmenta Agriculture Technologies” (Αγροτεχνολογία/ Αγροδιατροφή)

6. «Γυναικεία Επιχειρηματικότητα» | “Nannuka” (Αξιολόγηση φροντιστών για οικογένειες)

7. «Επιχειρηματική Ανάπτυξη & Εξωστρέφεια | “Metis Cyberspace Technology” (Παρακολούθηση & Διαχείριση Ναυτιλιακού Στόλου με ευφυή ηλεκτρονικά συστήματα)

8. «Αξιοποίηση Τεχνολογιών 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης» | “Quanta & Qualia / Magos” (Τεχνολογίες Επαυξημένης Πραγματικότητας (XR) με εφαρμογές σε υγεία, τηλερομποτική, εκπαίδευση κ.α )

9. «Startup Hero Επίλυση Προκλήσεων από την υγειονομική κρίση Covid19» | “Gizelis Robotics ΑΒΕΕ” (Εφαρμογές Ρομποτικής στη Μεταποίηση)

10. «Κορυφαία Νεοφυής Επιχείρηση από το Οικοσύστημα» | “OWIWI” (Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού μέσω Gamification)