η οικονομία για όλους
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΦΟΡΙΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
  • ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ
  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
  • ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ
  • ΕΡΓΑΛΕΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΦΟΡΙΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
  • ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ
  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • ΑΚΙΝΗΤΑ
  • ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ
  • ΕΡΓΑΛΕΙΑ
  • Υπολογισμός Φόρου 2021
  • Υπολογισμός Φόρου 2020
  • Υπολογίστε πόση «13η σύνταξη» δικαιούστε
  • Υπολογίστε τις 120 δόσεις -2
  • Υπολογίστε τις δόσεις για τη ρύθμιση της εφορίας
  • Υπολογισμός Φόρου 2019
  • Ποιες οφειλές προς την εφορία εντάσσονται στη νέα ρύθμιση με δόσεις
  • Υπολογισμός Φόρου 2018
  • Πόσο είναι το τεκμήριο διαβίωσης κύριας κατοικίας ανάλογα με το εμβαδόν και την τιμή ζώνης
  • Πίνακας: Πόσο είναι το τεκμήριο για μηχανοκίνητα σκάφη ανοικτού τύπου
ΤΡΑΠΕΖΕΣ
11/2/2021

Optima bank: 2 βραβεία για τις πρακτικές εξυπηρέτησης των πελατών της

Μέσα στο 2020 η Optima bank κατέγραψε πολλαπλές διακρίσεις και επιτυχίες. Μεταξύ αυτών και η σημαντική διάκρισή της με 2 βραβεία στο θεσμό των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, που διοργανώνει εδώ και 11 χρόνια το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), επιβεβαιώνουν την διαφορετική φιλοσοφία της τράπεζας, που αποφάσισε να τα κάνει όλα από την αρχή.

Συγκεκριμένα, η Optima bank βραβεύθηκε στην κατηγορία ‘’Η Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη’’,  για την εφαρμογή πρακτικών που προσφέρουν την βέλτιστη και εξατομικευμένη τραπεζική εμπειρία στον πελάτη.

 
 

Έχοντας, μόλις, συμπληρώσει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της,  η Optima bank κατάφερε όχι μόνο να εκπληρώσει, αλλά και να διακριθεί για έναν από τους βασικότερους στρατηγικούς στόχους της, που δεν είναι άλλος από το να παρέχει τη βέλτιστη τραπεζική εμπειρία. Βασισμένη σε σύγχρονες και καινοτόμες πρακτικές εξυπηρέτησης και με σύμμαχο την τεχνολογία, η Optima bank  επενδύει στην εξέλιξη απλών, ευέλικτων και συγχρόνων προϊόντων & υπηρεσιών που ανταποκρίνονται σε κάθε ανάγκη, αλλάζοντας ριζικά τα δεδομένα της τραπεζικής στην χώρα.

Ταυτόχρονα, η Optima bank βραβεύθηκε στην ίδια διοργάνωση και στην κατηγορία ‘’Καλύτερη σχέση συνεργασίας με εξωτερικό πάροχο’’ για τη δημιουργία τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών (call center) σε συνεργασία με τη Mellon Technologies.

O κ. Δημήτρης Κυπαρίσσης, Διευθύνων Σύμβουλος της Optima bank δήλωσε αναφορικά με τις βραβεύσεις της τράπεζας: ‘’Οι διακρίσεις για εμάς στην Optima bank εκτός από τιμή, αποτελούν και δέσμευση. Δέσμευση για να συνεχίσουμε να λειτουργούμε και να εργαζόμαστε μεθοδικά με σκοπό να αλλάξουμε τα δεδομένα στον κλάδο και να κάνουμε την τραπεζική συναλλαγή μια ευχάριστη εμπειρία. Το σημαντικότερο όμως βραβείο, είναι αυτό που παίρνουμε καθημερινά από τους πελάτες μας οι οποίο αναγνωρίζουν το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουμε, δηλώντας σε ποσοστό άνω του 80% ότι θα σύστηναν την τράπεζα σε γνωστούς και φίλους ’’.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τράπεζες Σε εξέλιξη το πλάνο ανάπτυξης της Optima Bank
Τράπεζες Optima Bank: Ολοκληρώθηκε η ΑΜΚ των 80,1 εκατ. ευρώ
Τράπεζες Optima bank: 23 καταστήματα σε λιγότερο από έναν χρόνο
  • Optima Bank
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • Επιχειρήσεις ΕΣΠΑ - «Εργαλειοθήκη Επιχειρηματικότητας»: 17 ερωτήσεις και απαντήσεις
  • Πέντε πράγματα που δεν πρέπει να «κόψεις» ποτέ από τον προϋπολογισμό σου
  • Παρατείνεται οι αιτήσεις στη δράση «Συνεργατικοί Σχηματισμοί Καινοτομίας/ ΣΣΚ - 2η Πρόσκληση "Επιχειρήσεις"»
  • Υπολογίστε το φόρο του 2021
  • Επτά απλά βήματα για να αποφύγετε τη συσσώρευση οφειλών
  • Τι ισχύει για την προστασία πρώτης κατοικίας από πλειστηριασμούς
  • Τι φόρους θα πληρώσουν για τα εισοδήματα του 2017 οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι
  • Πώς θα γίνει ο συμψηφισμός των εισφορών του ΕΦΚΑ
  • Ελεύθεροι επαγγελματίες: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τη ρύθμιση οφειλών σε εφορία και ταμεία
  • Δείτε το ποσό που πρέπει να καλύψετε με ηλεκτρονικές πληρωμές για να μην πληρώσετε παραπάνω φόρο

Το money-money.gr είναι πιστοποιημένο μέλος του μητρώου on line media

  • Όλες οι ειδήσεις
  • Όροι χρήσης
  • Επικοινωνία
  • palo.gr-Ειδήσεις
  • RSS

2018 © money-money.gr